O programie

Absolwenci VIP

Michał Hertel
Dyrektor Marketingu i Działu SEO/SEM MakoLab S.A.


Absolwent Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył również studia doktoranckie w zakresie nauk o zarządzaniu na Wydziale Zarządzania UŁ. Jako Dyrektor marketingu MakoLab S.A. odpowiada za prowadzenie strategii komunikacji łódzkiej firmy IT notowanej na rynku NewConnect GPW, dostarczającej rozwiązania informatyczne dla globalnych koncernów (Grupa Renault-Nissan, RCI Banque/DIAC, Apsys, Phillips) oraz dużych i średnich polskich przedsiębiorstw (PZU, Atlas, Monnari). Odpowiada również za konsulting strategiczny oraz nadzoruje działania z obszaru performance marketingu (w tym SEO/SEM) w projektach prowadzonych na rzecz klientów MakoLab. Michał Hertel jest również Przewodniczącym Zespołu Zadaniowego ds. Strategii i Promocji ICT Polska Centralna Klaster zrzeszającego firmy branży informatycznej i telekomunikacyjnej, jednostki otoczenia biznesu i ośrodki akademickie. Świadczy usługi konsultingowe z obszaru strategii marketingowej oraz nadzoruje działania marketingowe centrum biznesowo-rekreacyjnego Stacja Nowa Gdynia w Zgierzu k. Łodzi. W przeszłości związany był również marketingowo m.in. ze Sfinks Polska czy Liberty Motors.